مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تا پایان امسال  ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به 100 درصد و حوزه روستایی به 94 درصد می‌رسد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «عباس شمس‌اللهی»  اظهار کرد: تا پایان امسال اشتراک‌پذیری 10 هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان ایلام برنامه‌ریزی شده که این جمعیت بالغ بر 6 هزار خانوار شهری و روستایی هستند .

وی گفت: در حوزه گازرسانی به صنایع و شهرک‌های صنعتی، عملیات گازرسانی به 4 شهرک صنعتی، 8 کارخانه آسفالت و 2 کارخانه آجر در مرحله پیمان سپاری و انعقاد قرارداد است که عملیات گازرسانی آنها تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به میزان و حجم عملیات اجرایی، تصریح کرد : 137 کیلومتر خط فلزی، 342 کیلومتر اجرای شبکه و بیش از 6000 انشعاب تا پایان سال 98 اجرا خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین از نشت‌یابی 598 کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه و 35 هزار انشعاب علمک در سه ماهه نخست سال خبر داد و گفت: این ارقام تا پایان سال 98 به 3300 کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه و بیش از 100 هزار انشعاب خواهد رسید .

شمس اللهی در پایان عملکرد جهادی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در تحقق اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز با وجود جوان بودن کارکنان شرکت گاز و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی با سایر ادارات و نهادها را نقطه قوت شرکت گاز استان ایلام دانست و تصریح کرد:این رویکرد تحقق ضریب نفوذ گازرسانی در استان را به 98 درصد رسانده که در بین سایر ادارات باعث سرآمدی شرکت گاز استان ایلام شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.