رئیس جهاددانشگاهی واحد استان بر ضرورت راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «سید غلامرضا حسینی» ، در نشست هماهنگی برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری استان، اظهار کرد: درمان ناباروری رویان یک برند بین‌المللی است و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا هم کارهای مهم و تاثیرگذاری را انجام داده است و چندین مرکز ناباروری در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده است .

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی، گفت: با همفکری، تعامل و برنامه‌ریزی و استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی و دانش جهاددانشگاهی  می‌توان مردم استان را از این نعمت بهره‌مند کرد.

حسینی، رفاه مردم و کم کردن بخشی از دغدغه‌های زوج‌های نابارور، کاهش هزینه‌ها ، ماندگاری متخصصان و اشتغال‌زایی را از جمله مزایای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری عنوان کرد.

دکتر «محمد کریمیان» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با تقدیر از دغدغه‌های جهاددانشگاهی، اظهار کرد: هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم و خدمت به آنان امری مبارک است و این دانشگاه آماده‌ی همکاری‌های لازم در این زمینه است .

«مریم شادیوند»  مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاددانشگاهی و علوم پزشکی ، اظهار کرد: زوج‌های نابارور زیادی در استان چشم امید به نتایج چنین جلساتی دارند که امیدواریم هرچه زودتر با هم‌‌افزایی شاهد ورود این خدمات به استان باشیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.