رئیس پلیس راه استان گفت: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی ازصبح امروز سه‌شنبه 18 تیر،  به مدت یک هفته مسدود خواهد شد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به دلیل انجام فعالیت‌های عملیات عمرانی راه سازی توسط پیمانکار مربوطه از ساعت ۷ صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ تیر، به مدت یک هفته و به صورت ۲۴ ساعته مسدود خواهد شد .

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند لازم است تا پس از انجام عملیات عمرانی و بازگشایی محور اصلی از مسیر جایگزین محور قدیم - سرطاف - ماربره - صالح‌آباد و یا از محور ایلام - ملکشاهی - ترشابه - مهران استفاده کنند .

رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه محور جایگزین به دلیل کم عرض بودن سطح جاده، کمبود علائم راهنمایی و رانندگی، کوهستانی بودن و عدم روشنایی، فاقد استانداردهای خاص جاده‌ای است، رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت که منجر به حوادث تلخ و جبران ناپذیر می‌شود خودداری کنند .

مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام به دلیل کوتاهی مسافت و برخورداری از امنیت یکی از کانون‌های پر تردد ورود و خروج زائران عتبات عالیات به شمار می‌رود .

روزانه به طور متوسط ۶ هزار زائر از این مرز رسمی به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می‌کنند ولی در ایام منتهی به اربعین نزدیک به سه میلیون زائر از این مرز برای سفر به عتبات عالیات تردد می‌کنند .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.