مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز زمان ثبت نام هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام تا بیستم مرداد ماه ادامه خواهد داشت .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام،  «شکراله شیرخانی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره هر ساله به منظور ایجاد فضای رقابتی تعاونی ها و تشویق آنها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق تعاونی ها در سطح کشور برگزار می شود .
وی گفت: با معرفی "مدل تعالی مدیریت تعاونی" و " جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی" از سال ۱۳۹۱ ، بسیاری از مدیران شرکت های تعاونی توانسته اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در اداره امورتعاونی خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را شناسایی و در جهت تعریف و اجرای آنها گام بردارند .
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: تمامی شرکت ها، اتحادیه ها و اتاق تعاون استان ایلام در بخش های مختلف اعم از تولید، توزیع و خدمات در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی مدیریت تعاونی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی باشند .
شیرخانی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام تا ۲۰ مرداد ماه به وب‌سایت جشنواره به نشانی http://www.taavonaward.ir/ مراجعه کنند .
وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی شده این جشنواره، تعاونی ها تا ۱۵ شهریور باید نسبت به ارسال اظهار نامه اقدام کنند و ارزیابی و بازدید از تعاونی ها نیز تا ۱۵ مهر ماه انجام خواهد شد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام زمان برگزاری هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی را آبان امسال اعلام کرد .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.