نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امریکا و متحدانش در برابر مقاومت ملت ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، گفت: طرح‌ها و توطئه‌های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت ایران محکوم به شکست است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «الله نور کریمی‌تبار» در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج، اظهار کرد: اهمیت این بیانات برای مسلمانان از این نظر است که تمام مسلمانان در یک زمان و در یک مکان جمع می شوند .

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری مباحث سیاسی حج را به خوبی تبیین کردند و جان کلام بیانات معظم له این است که مشکلات جهان اسلام سراجام در مقابل اسلام زانو خواهند زد .

امام جمعه ایلام مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در قبال پیام ترامپ در دیدار با شینزو آبه را از جلوه ها و نشانه های شکست دشمن دانست و گفت: سقوط پهپاد جاسوسی آمریکا و به دنبال آن دستپاچگی و گیج شدن آمریکا از دیگر نشانه های اضمحلال قدرت آمریکا است .

کریمی تبار بدهکار بودن آمریکا بر اساس گزارش وزارت خزانه داری این کشور را از دیگر نشانه های این اضمحلال دانست و تصریح کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که راهی جز خروج از منطقه ندارد .

وی اروپا را نیز غیرقابل اعتماد دانست و گفت : تاریخ به کمک این کشورها در دوران دفاع مقدس به رژیم بعث گواهی می دهد بنابراین باید در مقابل این کشورها جدی تر بود .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.