به گزارش ایرنا، سرهنگ جمال شاکرمی روز پنجشنبه در جمع پمپاژداران دره‌شهری اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب فرصتی برای مسئولان است که باید از آن استفاده کنند.
وی تاکید کرد: اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به پمپاژ‌داران هدیه رهبر معظم انقلاب بوده و هیچ کس نمی‌تواند برای آن منتی بر سر پمپاژ داران بگذارد.
سرهنگ شاکرمی با اشاره به اینکه با مسئولان سد سیمره برای رفع مشکل کشاورزان و پمپاژداران این منطقه جلسه برگزار خواهیم کرد، اظهار داشت: خط قرمز ما مردم و مشکلاتشان است و برای احقاق حق آنان از هیچ کس و هیچ چیزی هراس نداریم.
وی تصریح کرد: از بین رفتن زمین‌های کشاورزی و زیر آب ماندن پمپاژهای آب را با چشم خود دیدیم و اگر سپاه پاسداران دیرتر اقدام می‌کرد آن مشکلات دو چندان می‌شد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان با بیان اینکه این هدیه را برکت زندگی خود بدانید عنوان کرد: باید به کشاورزانی که دغدغه شان اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان این منطقه است احسنت گفت.
وی افزود: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی وظیفه بیشتری نسبت به شما دارند که باید توان خود را در راه رفع مشکلات شما دو چندان کنند.
وی اظهار داشت: در نشست‌های شورای اداری شورای تامین و نشست‌های اقتصادی استان مشکلات شما را فریاد خواهم زد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.