شکرالله شیرخانی روز جمعه در گفت و گوی خبری با ذکر اینکه چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام تعاونی‌های برتر به عنوان گام استانی برای انتخاب و حضور تعاونی‌های برتر در آن جشنواره کشور انجام می‌شود.
وی از فعالان بخش تعاون استان ایلام خواست که در این جشنواره و مرحله ثبت نام آن به عنوان اقدامی در جهت تقویت بنگاه هایب تعاونی شرکت کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تمامی شرکت‌ها و اتحایه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.
شیرخانی افزود: داوطلبان برذای ثبت نام از تاریخ چهارم خردادماه لغایت دهم تیرماه به سایت www.taavonibartar.irمراجعه کنند.
وی یاد اوری کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تجلیل از تعاون گران برتر در ایلام همزمان با سایر استان‌ها برگزار می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ابراز امیدواری کرد: تعاونی‌هایی از استان بتوانند هم‌چون سال گذشته به جشنواره کشوری که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، راه یابند.
7177/‏6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.