سلیمان رستمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه ایثارگران استان از طریق شرکت کوثر بیمه هستند، خسارت وارد شده به منازل جانبازان بالای پنج درصد و خانواده های شهدا تا سقف 350 میلیون ریال و اثاثیه تا سقف 50 میلیون ریال جبران شده است.
وی با ذکر اینکه بیتشر خسارت های وارد شده به ایثارگران جزیی بوده است، افزود: تاکنون از طریق این شرکت بین پنج تا 6 میلیارد ریال خسارت سیل پرداخت و شمار اندکی از ایثارگران باقیمانده نیز در روزهای آینده خسارت های خود را دریافت خواهند کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام همچنین از حمایت این نهاد از ایثارگران سیل زده خبر داد و گفت: همچنین از طریق این نهاد 2 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز به عنوان جبران خسارت به ایثارگران سیل زده پرداخت شده است.
رستمیان سرانه کمک های این نهاد را بین پنج تا 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار این حمایت نیز از طریق بنیاد و بخشی هم از طریق استانداری تامین شده است.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه خسارت های وارد شده سیل به منازل مسکونی و اثاثیه ایثارگران این استان از طریق بیمه کوثر جبران می شود ولی این نهاد نیز از ایثارگرانی که در سیل آسیب دیده اند، حمایت مالی کرده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اضافه کرد: با توجه به سیل اخیر خسارت این حادثه برای جانبازان بالای پنج درصد و خانواده های شهدا شامل فرزند، همسر و پدر و مادر شهدا از طریق این نهاد جبران شده است.
به گزارش ایرنا، سیلاب فروردین ماه سال جاری به تاسیسات زیربنایی، عمرانی، زیرساخت های شهری و روستایی و عشایری، زیربخش های کشاورزی، منازل و ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، ... نقاط مختلف استان خساراتی را وارد ساخت.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.