قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در هفتمین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام افزود: انتظار می رود کمیته‌های هفتگانه کار بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده را با شتاب بیشتری پیگیری کنند.
وی داشتن روحیه جهادی و انقلابی را برای بهسازی کمی و کیفی ضرورت بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام عنوان کرد.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از همه دستگاه های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان می خواهم که به موقع اطلاعات را وارد سامانه کنند.
وی افزود: دستگاه های ذی ربط مجموع خسارت های وارد شده به مناطق سیل زده استان را بی کم و کاست وارد این سامانه کنند.
وی با اشاره به اینکه نگذارید همه کار خوب و ارزشمندی که در مراحل قبل و حین و بعد از سیل انجام شده با وارد نکردن اطلاعات از بین برود، تاکید کرد: مردم مناطق سیل زده را بیشتر درک و در اسرع وقت و در کم ترین زمان ممکن به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.
استاندار ایلام اظهار داشت: کار خدمت رسانی به مناطق سیل زده نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل و توقف یابد.
سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه برای توسعه استان باید تلاش کرد افزود: می بایست بروکراسی اداری را از سر راه سرمایه گذاران برداریم و با افق دید بلندتر در جهت جذب سرمایه گذاری تلاش کنیم.
بارش سیل اسا 324 میلی متر باران در ایام نوروز و در بازه چند روزه موجب وقوع سیل در استان ایلام شد به نحوی که بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیسات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.
به گفته مسئولان ایلام، سیلاب باعث وارد آمدن بیش از 10 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف زیربنایی از جمله راه، آب، برق، کشاورزی، منازل مسکونی، واحدهای تجاری و آموزشی استان شده است.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.