شبیب جعفرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اختصاص این میزان اعتبار و با هدف پرداخت کمک ‌معیشت ماه مبارک رمضان به نیازمندان، بیش از 30 هزار خانواده مددجو و نیازمند در این استان از این کمک ها برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: پرداخت کمک ‌معیشت که به ‌منظور خرید سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان اختصاص ‌یافته است، مشمول همه خانواده‌های مددجوی موردحمایت این نهاد بوده و به‌حساب همه آن‌ها واریز شده است.
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ایلام با بیان اینکه پرداخت کمک ‌معیشت به خانواده‌های نیازمند برای هر خانواده به تناسب نفر از یک میلیون ریال تا سه میلیون ریال است، گفت: به همین منظور 70 میلیارد ریال اعتبار اختصاص ‌یافته است.
جعفرزاده با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی برای خدمت به خانواده‌های نیازمند تدارک دیده ‌شده است، گفت: سرکشی از خانواده‌های با فقر شدید و کمک به آنان در قالب طرح مفتاح الجنه یکی از این برنامه‌ها است.
وی افزود: در قالب این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، علاوه بر مسئولان کمیته امداد، مدیران سایر دستگاه‌ها نیز با سرکشی از خانواده‌های نیازمند بخشی از نیازمندی‌های آنان را تامین می‌کنند.
70 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.