به گزارش ایرنا ، این نمایشگاه همزمان و همراه با آیین نکوداشت استاد علائی‌نژاد نقاش، مدرس دانشگاه، تصویرگر و عضو انجمن نقاشان ایران کشور دایر شد.
معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هدف از برگزاری این نمایشگاه را تجلیل از مهدی علایی نژاد به عنوان یکی از نقاشان برجسته کشور که اصالتا اهل ایلام است عنوان کرد و گفت : بیش از 100 اثر تجسمی از استاد علایی به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
عبدالحسین رحمتی همچنین افزود: در جریان برپایی این نمایشگاه با برگزاری کارگاه های تخصصی آثار استاد علایی نژاد نیز بررسی می شوند.
معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با یاد اوری اینکه این اداره کل از سال گذشته تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان برجسته رشته‌های هنری را در دستور کار قرار داده افزود: بزرگداشت چهره های فرهنگی و هنری برجسته استان ایلام امسال نیز با انسجام بیشتر و بهتر پی گرفته می شود.
وی با ذکر اینکه آشنایی با هنرهای تجسمی نقش ویژه‌ای در ارتقای بینش اجتماعی و انتقال معانی و مضامین اجتماعی دارند تاکید کرد نسل جوان امروزی بیش از گذشته نیاز دارد که با این هنر و چهره‌های شاخص هنرهای تجسمی استان آشنا شود.
6034/7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.