زهرا همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای 290 نفر از مددجویان زیر پوشش ساکن در شهرستان سیروان و بخش ماژین شهرستان دره شهر که در سیل اخیر آسیب دیده اند، اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: این مبلغ بصورت کمک بلاعوض طی امروز به حساب این مددجویان سیل زده واریز خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی ایلام به اقدام ها و خدمات این اداره کل در سیل اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در روزهای ابتدایی این حادثه معادل سه ماه مستمری به حساب مددجویان سیل زده واریز و تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز به منظور تامین نیازهای ضروری این افراد هزینه شده است.
همتی اضافه کرد: تهیه لوازم ضروری مددجویان، اهدا مواد غذایی و وسایل کمک توانبخشی، توزیع 52 تخته چادر گروهی به مددجویان بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان در سیل اخیر بود که با همکاری و کمک دیگر نهادهای اجرایی استان در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.
وی تاکید کرد: علاوه بر این وسایل کمک توانبخشی و پوشاک به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی استان آذربایجان شرقی نیز به این استان اهدا شده است.
مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به خسارت دیدن 11 مهد کودک در بخش ماژین شهرستان دره شهر گفت: در این زمینه با نماینده یونیسف برای بازسازی این روستا مهدها رایزنی های لازم انجام شده است.
به گزارش ایرنا، 2 موج بارشی سیلابی در ایام تعطیلات نوروز باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.