مهدی شریفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه رمضان و افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی بویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی های پرمصرف و مرسوم، این طرح همزمان در سراسر استان ایلام به مرحله اجرا در آمده است.
به گفته وی، مرحله اجرایی طرح از امروز دوشنبه 9 اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.
شریفی اهداف این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی - توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی در این طرح به جد در دستور کار است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: این طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم است و بیش از 30 اکیپ نظارتی با همکاری پلیس، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری 124 منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.