به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای حفاظت از آب استان ایلام اظهار کرد: اگر به مشکلات و اختلاف نظرهای درونی دامن دهیم هم مردم بی اعتماد و ناامید می شوند هم مدیران بی رمق می شوند.
استاندار ایلام از دستگاه قضا، مدیران و مردم خواست قانون را در دستور کار خود قرار دهند و سلیقه ای عمل نکنند.
وی با ذکر اینکه برخورد با مدیران بدون اینکه کار غیرقانونی انجام داده باشند، بسیار ناراحت کننده است اضافه کرد: بنده نه برای مسئولیت و نه برای منافع مالی بلکه برای خدمت در این استان حضور دارم هیچ کس حق ندارد برخلاف قانون عمل کن .
سلیمانی دشتکی همچنین در خصوص پیشنهادی مبنی بر افزایش فشار و جریمه مرتکبان انشعاب غیر مجاز گفت: برخورد باید براساس قانون باشد و قانون اساسی اصل را بر برائت گذاشته مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و هیچ مقامی حق ندارد برخلاف قانون پیش برود،
سلیمانی دشتکی با اشاره به مشکل کم درامدی و بیکاری اهالی این استان گفت: نباید در برخورد با مشکلات بدترین راه را انتخاب کرد بلکه باید به فکر شیوه ای مناسب و قانونی برای حل مسائل بود .
وی در خصوص مرتکبان اشتراک غیر مجاز اب بر لزوم بررسی چرایی مشکل تاکید کرد و گفت : اگر کنتوری خرابی دارد اول باید نسبت به رفع مشکل آن اقدام کنیم و اگر از روی استیصال و مشکلات اقدامی انجام داده است باید به او کمک شود.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: اگر پرت آب دارید برنامه ریزی کنید و طرح ارائه دهید نه اینکه مردم را تحت فشار قرار دهید.
استاندار ایلام عدم اجرای قانون با دستاویز و استناد به بخش نامه ها و آیین نامه های داخلی را بدترین شکل برخورد با قانون ذکر کرد و گفت: این رویه در برخی بانک ها رایج است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.