ضیاء رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بررسی اولیه انجام گرفته مجموع این میزان خسارت به واحد مسکونی، وسایل زندگی و طرح های خودکفایی به مددجویان وارد شده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که خسارت وارد شده به مددجویان مناطق سیل زده ای که محل سکونتشان باید تخلیه شود به علت جابجایی بیشتر است.
مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: با توجه به آسیب های وارد شده به منازل مددجویان در صورتیکه زمین مناسب و مکان یابی لازم برای ساخت واحدهای مسکونی جدید انجام شود این نهاد برای احداث و بازسازی منازل مددجویان اقدام لازم انجام خواهد داد.
به گفته رضایی، علاوه بر حمایت دولت از طریق پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض برای ساخت مسکن این نهاد نیز حمایت های لازم اعم از تسهیلات و کمک بلاعوض از مددجویان خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به بیمه بودن مددجویان این نهاد افزود: کارشناسی لازم از طریق بیمه تجارت نو انجام و در بازدیدها برآوردهای خسارت انجام شده و در آینده نزدیک خسارت به مددجویان پرداخت می شود.
رضایی گفت: اهتمام این نهاد جبران حداکثری خسارت وارد شده به مددجویان است و در این زمینه از تمام ظرفیت ها برای خدمات دهی به جامعه هدف که در سیل اخیر آسیب دیده اند استفاده لازم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سیلاب فروردین ماه سال جاری به تاسیسات زیربنایی، عمرانی، زیرساخت های شهری و روستایی و عشایری، زیربخش های کشاورزی، منازل و ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، ... نقاط مختلف استان خساراتی را وارد ساخت.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.