دکتر کریم همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم فوق تخصصی روز پنجشنبه وارد ایلام شده و تاکنون 13 عمل جراحی انجام داده و 61 بیمار نیز در بیمارستان امام خمینی(ره) ویزیت شده اند.
وی افزود: در حالیکه دانشگاه علوم پزشکی ایلام مانند سایر دانشگاه‌های وزارت بهداشت در تنگنای مالی به سر می‌برد، اما برای سومین بار از تیم فوق تخصصی موسسه محکم برای حضور در استان دعوت کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه خدمات این تیم بصورت رایگان صورت می گیرد، گفت: تیم فوق تخصصی موسسه محکم با سرپرستی دکتر دلشاد به مدت 10 روز ویزیت و اعمال جراحی بیماران را در اتاق های عمل بیمارستان امام خمیینی(ره) ایلام انجام خواهند داد.
دکتر همتی یادآور شد: خانواده هایی که بیماران دارای ناهنجاری مادرزادی هستند توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا زمان انجام ویزیت و اعمال جراحی به صورت رایگان اسکان داده می‌شوند.
به گزارش ایرنا، تیم فوق تخصصی موسسه محکم برای سومین بار برای انجام عمل جراحی رایگان بیماران ناهنجاری مادرزادی شنوایی و کرولالی به ایلام سفر کردند و طی این مدت 100 عمل جراحی و 861 بیمار را ویزیت کرده اند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.