به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر نعمتی عصر روز پنجشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح گاوداری 2 هزار راسی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر اظهار داشت: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد و ما از سرمایه گذاران واقعی برای توسعه این بخش استقبال می کنیم.
وی ادامه داد: به منظور تکمیل زنجیره ارزش و همچنین با توجه به توقعاتی که در مردم برای اجرای این طرح از سوی شرکت کوثر ایجاد شده ، انتظار داریم که هرچه سریعتر این طرح اجرا شود.
وی ادامه داد: استان ایلام آمادگی کامل در جذب سرمایه گذاران واقعی دارد و همه دستگاه ها هم همکاری لازم در زمینه اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زا که منجر به تولید شود، دارند.
نعمتی گفت: شرکت کشاورزی کوثر طرح های خوبی در استان های مختلف کشور اجرا کرده که امیدواریم در استان ایلام نیز این طرح های توافق شده اجرا و به سرانجام برسد.
وی اظهار داشت: ظرفیت های ویژه استان ایلام در بخش کشاورزی از قبیل زمین و اب قابل توجه است و ما امادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران واقعی را داریم.
در این نشست که با حضور 2 نفر از نمایندگان شرکت کشاورزی کوثر و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مقرر شد که اب و فاضلاب شهری پاسخ استعلامات شرکت کوثر در خصوص تامین اب طرح گاوداری دو هزار راسی را در اسرع وقت بدهد.
همچنین مصوب شد، سایر دستگاه ها در زمینه اخذ مجوز و پاسخ استعلامات در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند.
قرار است گاوداری شیری 2 هزار راسی توسط شرکت کشت و صنعت شرف اباد وابسته به شرکت کشاورزی کوثر در استان ایلام اجرا شود.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.