محمدرضا حیدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ از محل اعتبارهای سازمان نوسازی مدارس کشور برای خریداری تجهیزات مدارسی که در سیل امسال آسیب دیده اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای تجهیزات کلاسی و اداری مدارس مناطق سیل زده شهرستان های سیروان و دره شهر هزینه خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه در سیل اخیر در مجموع 50 مدرسه این استان آسیب دید، یادآور شد: خسارت وارد شده به این مدارس 160 میلیارد ریال اعلام شده است.
به گفته وی از مجموع این فضاها یک مدرسه و یک کانکس بطور کامل زیر آب رفته و 48 فضای آموزشی دیگر نیز دچار نم زدگی، آبگرفتگی محوطه و کلاس ها، تخریب نمای داخلی، تاسیسات برقی، گرمایشی، سرمایشی، ایزوگام و تخریب دیوار محوطه شدند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه فضای لازم برای تحصیل دانش آموزان این مناطق فراهم است، افزود: با توجه به بازدید های انجام شده از مدارس سیل زده، بازسازی این فضاها در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، سیل اخیر در مناطق مختلف ایلام اگرچه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما به بخش های زیادی از زیرساخت های استان خسارت وارد کرد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.