به گزارش ایرنا، امیر کیومرث حیدری روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام، عملکرد ستاد مدیریت بحران این استان را در رابطه با سیل اخیر تحسین برانگیز دانست و اظهار داشت: با مدیریت درست بحران هیچگونه مرگ و میری در ایلام رخ نداد و از قبل هشدارهای لازم توسط اعضای ستاد بحران به مردم داده شد که این امر بیانگر دقت نظر مسئولان استان است.
وی افزود: در بارش های سیلابی اخیر هرچند ایلام خساراتی را متحمل شد اما در مقایسه با سایر استان های درگیر سیلاب میزان خسارات وارده به این استان کمتر بود.
امیر حیدری تاکید کرد: ارتش جهموری اسلامی نیز همپای سایر دستگاه ها و نیروهای مسلح در خدمات رسانی به مناطق سیل زده کشور از جمله استان ایلام آماده و پای کار است.
وی اضافه کرد: ارتش تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد تا شرایط در مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر بهبود یابد و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه برای بازدید از مناطق سیل زده ایلام و بررسی آخرین وضعیت نقاط آسیب دیده به ایلام سفر کرده است.
به گزارش ایرنا، سیلاب هفته گذشته باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
در بارش های هفته گذشته در برخی نقاط استان ایلام از جمله آبدانان میزان بارش های نزدیک به 100 میلیمتر در کمتر از 15 ساعت نیز ثبت شد.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.