سعید کریمیان روز سه شنبه به ایرنا گفت: برغم فروکش کردن بارندگی در مناطق سیل زده اما با توجه به تخریب کامل راه ، امدادرسانی به سیل زدگان بخش ماژین دره شهر از طریق بالگرد آغاز شده است.
وی افزود: هم اکنون امدادرسانی و رساندن آذوقه و مواد خوراکی به ساکنان بخش ماژین از طریق یک فروند بالگرد هلال احمر آغاز شده است .
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام همچنین گفت: روستای چم شیر شهرستان سیروان به علت قرار گرفتن در عقبه سد سیمره و بالا آمدن دبی آب سد و برگشت به این روستا همچنان به عنوان کانون خطر تلقی می شود و اسکان موقت ساکنان روستا با همکاری جمعیت هلال احمر و سپاه امیرالمومنین استان انجام شده است.
در استان ایلام آب آشامیدنی 36 روستای شهرستان دره شهر و بخش هایی از مرکز شهر همچنان قطع است و مردم گرفتار در سیل در بخش ماژین درخواست امدادرسانی فوری دارند.
محورهای ایلام به مهران بعد از تونل کربلا، دره شهر به پل دختر و ماژین و محور سرابله به کرمانشاه از طریق راه ارتباطی حمیل نیز همچنان قطع است.
همچنین احتمال زیر آب رفتن روستای چم شیر سیروان بسیار زیاد است؛ این روستا در عقبه سد سیمره و در فاصله 95 کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته است و بالغ بر 700 نفر جمعیت دارد.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.