سرهنگ همتی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا خانواده ها به دامان طبیعت مسافرت می کنند به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه سواری برای ماشین های سنگین و موتورسیکلت ممنوعیت تردد ایجاد شده است.
وی افزود: همچنین محور ایلام - صالح آباد جوابگوی حجم زیاد گردشگران نیست لذا توصیه می شود عموم مردم به جای سفر به سمت صالح آباد به دیگر نقاط استان مسافرت کنند.
همتی زاده در مورد محدودیت های ترافیکی ناشی از بارش های سیلابی هم گفت: محور ایلام - مهران مسدود است و رانندگان از مسیر جایگزین ماربره - صالح آباد استفاده کنند.
وی یادآور شد: جاده جایگزین مسیر دره شهر - پل دختر نیز محور تلخاب - رومشکان است و همچنین رانندگان بجای مسیر سرابله - جمیل - کرمانشاه از جاده جایگزین ایلام - ایوان - اسلام آباد استفاده کنند.
وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه سنگین از محور ایوان - سومار تا اطلاع ثانوی ممنوع است و نیز تردد جاده مشرف به روستاهای چشم شیر و چشم جنگل از توابع سیروان امکان پذیر نیست.
همتی زاده علت مسدود یا محدودیت ترافیکی جاده های مذکور را رانش زمین، ریزش کوه، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی محورها عنوان و تاکید کرد: مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.