جواد رحیمی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصمیم توسط ستاد بحران شهرستان سیروان و با توجه به آبگرفتگی روستای چم شیر اتخاذ شده است.
وی یادآور شد: در راستای حفظ جان مردم و همچنین امکان خدمات رسانی بهتر به ساکنان روستای چم شیر، این مسیر تنها برای تردد خودروهای کمکی و امدادی باز است و از تردد افراد عادی جلوگیری می شود.
فرماندار سیروان گفت: روستای چم شیر در عقبه سد سیمره با خطر آبگرفتگی ناشی از بالا آمدن سد و همچنین طغیان رودخانه سیمره مواجه است.
رحیمی مقدم افزود: به همین منظور 30 تا 40 درصد ساکنان این روستا به همراه اسباب و اثاثیه زندگی شان به مکان امن منتقل شده است.
وی یادآور شد: با توجه پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی‌ها امکان مسدود شدن راه ارتباطی این روستا طی روزهای آینده وجود دارد.
وی تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در این روستا اندیشیده شده است و فرماندار و بخشدار و همچنین اعضای ستاد بحران شهرستان سیروان در روستای چم شیر حضور دارند.
فرماندار سیروان اضافه کرد: نیروهای خدماتی، امدادی، سپاه، بنیاد مسکن، هلال احمر و علوم پزشکی به همراه ماشین آلات سنگین در روستا به منظور ارائه خدمات لازم به مردم مستقر هستند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.