سعید کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب به تاسیسات زیربنایی شهرستان دره شهر خسارت وارد کرده اما تاکنون هیچ تلفات انسانی در نقاط مختلف استان رخ نداده است.
وی تاکید کرد: بارش های تند سیلابی باعث تخریب پل گاومیشان در حد فاصل دره شهر به پل دختر شد.
مدیرکل بحران استانداری ایلام افزود: طغیان رودخانه و بارش های شدید موجب ورود آب به برخی منازل این منطقه شد و ساکنان در معرض آسیب مجبور به ترک منازل خود شده اند.
کریمیان یادآور شد: هرچند سیلاب به برخی نقاط استان ایلام خسارت هایی وارد کرده اما بیشترین حجم آسیب های وارده متعلق به شهرستان دره شهر است.
وی گفت: تا زمان فروکش کردن باران امکان ارزیابی خسارات وارده به ابنیه، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و دستگاه های اداری وجود ندارد.
وی تاکید کرد: ادوات و دستگاه های راهداری و نهادهای خدمات رسان به منطقه اعزام شده اند تا با مدیریت وضعیت موجود از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، سامانه شدید بارشی از روز شنبه وارد استان شد و اوج بارش ها از بامداد روز یکشنبه شروع شد و کماکان این بارش ها ادامه دارد.
بروز سیلاب باعث خسارت به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، قطعی 12 ساعته خطوط تلفن و اینترنت، از بین رفتن راه ها و ابنیه و ... در برخی نقاط استان ایلام شد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.