مجید عسگری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه ، نیروی انتظامی، سپاه و اعضای ستاد بحران شهرستان تردد در این مسیر از سر گرفته شد.
وی با اشاره به بروز سیلاب و عبور آب از روی پل میمه و قطع شدن تردد از روی این پل بمدت چهار ساعت افزود: با فروکش کردن سیلاب و پای کار بودن همه اعضای ستاد بحران و حمل بخشی از موانع تخریب روی پل با هوابرش و لودر بعد از 2 ساعت کار و تلاش تردد در آن برقرار شد.
فرماندار دهلران اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش در امشب و فردا و احتمال سیل مجدد در رودخانه میمه و عبور آب از روی پل تمهیدات لازم توسط پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مسدود کردن آن از امشب برنامه ریزی شده است .
عسگری گفت: در صورت نیاز آمادگی لازم توسط راهداری شهرستان برای مسدود کردن پل میمه وجود دارد و در صورت ادامه بارش ها در شب و طغیان رودخانه اقدام به مسدود این مسیر خواهیم کرد.
وی یادآور شد: از ساعت 19 تردد در مسیر انجام و ماشین های دو طرف این پل به مسیرها خود ادامه دادند.
رئیس ستاد بحران دهلران از مردم خواست با توجه به حجم بارش ها در امشب و فردا از تردد غیر ضرور در مسیرهای ارتباطی شهرستان خودداری و از استقرار در مسیر رودخانه ها و تماشای سیلاب به جد پرهیز کنند.
عسگری با تقدیر از همه اعضای ستاد بحران شهرستان گفت: با توجه به کاهش حجم سیلاب در رودخانه های فصلی مسیر دهلران به آبدانان تردد در محور دهلران به مورموری و آبدانان نیز برقرار شد.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.