معروف بسطامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خانوارها در بخش چوار، بولی، گنجوان و تنگ بیجار اسکان داشتند که با حضور بخشدار چوار، هلال احمر و امور عشایری امداد رسانی شدند.
وی افزود: تمام امکانات مورد نیاز این خانوارها از جمله چادر، وسایل گرمایشی، پتو و مواد غذایی فراهم شد و جاده های ارتباطی عشایری نیز که بر اثر بارندگی ها ریزش داشتند پاکسازی شده و هم اکنون باز و در دسترس قرار دارند.
بسطامی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در ایلام فراهم شده، گفت: برای امدادرسانی بهتر به مردم در صورت وقوع سیل و آب گرفتگی با توجه به محدودیت امکانات شهرداری، شهر به پنج منطقه بحران زا تقسیم شده و دستگاه های مرتبط کار امداد رسانی را انجام می دهند.
فرماندار ایلام یادآور شد: شهرداری ایلام، چوار و دهیاری ها با تمام قوا در حال پاکسازی مسیل ها و آبراهه ها هستند و 6 اکیپ امداد رسانی با 30 دستگاه لودر، کامیون و بیل مکانیکی در سطح شهر کار لایروبی و پاکسازی مسیل ها را برعهده دارند.
بسطامی اضافه کرد: کار لایروبی سیل بند و گابیون بندی های دره ارغوان توسط اداره منابع طبیعی، آبفای شهری و راهداری و مناطق بانبرز، هانیوان، بلوار نماز و هسته مرکزی شهر نیز توسط شهرداری صورت می گیرد.
فرماندار ایلام تاکید کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی گسترده در سطح استان ایلام به همشهریان توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خودداری نمایند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.