احسان احمدی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی کماکان در سطح استان مستقر و در برخی از نقاط رگبار باران به همراه رعد و برق دیده می شود.
وی با یاداوری اینکه طی 48 ساعت گذشته بخش زرنه شهرستان ایوان با 28 میلیمتر بیشترین بارندگی را در استان به خود اختصاص داده ، افزود: در شهر ایلام نیز ایستگاه های هواشناسی 19 میلیمتر بارندگی را ثبت کرده اند.
کارشناس هواشناسی ایلام یادآور شد: انتظار داریم از عصر امروز به قدری این سامانه تضعیف اما از بامداد دوباره فعالیت خود را شروع کند.
احمدی نژاد عنوان کرد: فعالیت این سامانه در حوزه جنوب استان از بامداد امشب تا فردا عصر تقویت و خطر سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق و طغیان رودخانه ها وجود دارد.
وی ادامه داد: همچنان وزش باد شدید طی امروز و فردا در سطح استان حاکم بوده اما طی فردا از سرعت وزش باد کاسته می شود و طی روز چهارشنبه بارش های پراکنده را در سطح استان داریم.
وی عنوان کرد: بر اساس اطلاعات جوی نشان می دهد طی روز پنجشنبه موج جدید دیگری در سطح استان داشته باشیم که قدرت این موج نسبت به موج کنونی که کماکان در سطح استان فعال است ضعیف تر باشد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.