سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این نقاط حادثه خیز در محورهای ایلام به مهران، مهران به ملکشاهی، مهران به دهلران و ایلام به سرابله شناسایی و حذف شدند.
وی افزود: 22 نقطه حادثه خیز در ایلام شامل تقاطع کارزان، پل نصریان، پل بیشه دراز، بانکول، قلعه تسمه در محورهای ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سرابله و دره شهر از جمله نقاط برجسته حادثه خیز در استان است.
سرهنگ همتی زاده یادآور شد: برای حذف نقاط حادثه خیز اولین جلسه راهبری کاهش تصادفات با سازمان های مرتبط به ریاست استاندار ایلام برگزار و چهار کمیته برای اجرای برنامه ها در خصوص این موضوع تشکیل شد.
وی اضافه کرد: هر کمیته دارای وظایف خاص است و اقدام آنها بصورت فصلی هر سه ماه یکبار جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز اعلام می شود.
همتی زاده با اشاره به ضرورت اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان افزود: در سال جاری و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چندین نقطه پرحادثه اصلاح و رفع شد که تلاش ها برای رفع نقاط دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
وی رعایت سرعت مطمئن و مجاز، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، خودداری از شتابزدگی و نیز بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان را باعث تضمین سلامت راننده، سرنشینان و جامعه ذکر کرد.
در حال حاضر 120 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.