به گزارش ایرنا ، مدیران دستگاه های اجرایی و عمومی استان و سایر شهرستان ها امروز جمعه قبل از ظهر تا ساعتی بعد از نماز با حضور در مصلی شهر ایلام و مساجد حضور یافتند تا مردم بدون واسطه، دیدگاهها، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.
هدف از برپایی میز خدمت که برای چندمین بار است در مرکز استان و سایر شهرستان برپا می شود بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تقدیر از مدیریت ارشد استان و تمامی دستگاه های اجرایی با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه به ایرنا گفت: با تلاش های استاندار محترم برای چندین بار است که میزخدمت در مصلای شهر ایلام برپا می شود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مردم و مسئولان بر رفع مشکلات و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبه های مردم تاکید و مدیران دستگاه های اجرایی استان را به تکریم ارباب رجوع دعوت کردند.
وی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: توقع مردم از مسئولان این هست که با برنامه‌ ریزی و درایت به ‌خصوص روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به فکر چاره‌اندیشی در حل مسائل و رفع مشکل معیشتی آنها باشند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.