سرهنگ روح الله جاویدان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمادگی برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان مهران از هم اکنون با انجام فضاسازی‌ها توسط خادمان آماده بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی شده است.
وی افزود: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آنها روشن می‌دارد.
فرمانده سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: در این شهرستان یادمان های دفاع مقدس نظیرقلاویزان، تپه شنی، نقطه ایثار و ... وجود دارد که سالانه پذیرای زائران زیادی هستند.
جاویدان تصریح کرد: پیش‌​بینی می​شود امسال بیش از 30 هزار نفر از زائران راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس شهرستان مرزی مهران بازدید کنند.
وی گفت: قرایت فاتحه بر مزار شهدای گمنام و زیارت عاشورا از برنامه های جنبی بازدید کاروان های راهیان نور در این مناطق است.
شهرستان مهران یکی از آوردگاه های دوران دفاع مقدس است که همه ساله کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنگی آن دیدن می کنند.
از فروردین سال 58 تا پایان جنگ تحمیلی 172 عملیات زمینی، 70 عملیات هوایی و 429 مورد تحرک زمینی در این استان صورت گرفته و بیش از سه هزار شهید، 10 هزار جانبار و 300 آزاده نتیجه جانفشانی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس است.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.