به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم تجلیل از مادران نمونه سرپرست خانوار مددجوی مشترک کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب در استان ایلام اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های گذشته خدمات ارزنده‌ای به نیازمندان ارائه کرده و در زمینه توانمندسازی آنان گام‌های موثری برداشته است.
وی افزود: بیشتر خدماتی این نهاد تحت پوشش در راستای توانمندسازی آنان است که در این زمینه، ایجاد اشتغال برای آنان، ساخت مسکن، کمک در زمینه ازدواج و خدمات درمانی و حمایتی همه در راستای توانمندسازی این خانواده‌ها است.
استاندار ایلام با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای خدمت به فقرا و نیازمندان استفاده کنیم، تاکید کرد: دیدار و هم‌نشینی با این خانواده‌ها و کمک به رفع نیازهای آنان همواره از لذت‌بخش‌ترین لحظات زندگی‌ام بوده است.
سلیمانی دشتکی با اشاره به خدمات موسسه عترت بوتراب در استان ایلام گفت: این موسسه با دلسوزی تمام به 12 هزار خانواده نیازمند در کشور خدمت‌رسانی می‌کند و بنیان‌گذار آن با تمام وجود عاشق این کار هستند.
وی تصریح کرد: این استان مرزی طولانی با کشور عراق دارد اما مردم هیچ‌گاه به خاطر جنگ از استانشان مهاجرت نکردند و این در حالی است که استان‌های دیگر با کوچک‌ترین بمباران از شهرهای خود مهاجرت می‌کردند و من خود در آن دوران شهرهایی را با انبوه مهاجران می‌دیدم.
وی با اشاره به دلایل عقب ماندگی این استان گفت: استان ایلام 80 سال است که توسعه پیدا نکرده است و سال های جنگ نیز در این عدم توسعه نقش داشته است.
در این آیین از مدران نمونه مددجوی کمیته امداد تجلیل شد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.