ایوب درویشی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده بزودی وضعیت سپرده گذاران مهر ماندگار ایلام پس از کلی شکایت و پیگیری با مصوبه سران سه قوا مشخص می شود و سپرده گذاران به حق خود می رسند.
وی افزود: در این خصوص کمیته ای در استان تشکیل می شود تا روند ساز و کار پرداخت سپرده گذاران مهر ماندگار ایلام را از طریق بانک کشاورزی استان با گشایش خط اعتباری 103 میلیارد تومانی آغاز کند.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اعضای هیات مدیره قبلی شرکت تعاونی مهر ماندگار با سوء استفاده از سپرده سرمایه گذاران و جابجایی های غیر طبیعی، تسهیلات غیر متعارف و خرید و فروش زمین موجب ورشکستگی این موسسه شده بودند.
درویشی ابراز امیدواری کرد که با توجه به همراهی و همکاری ویژه اطلاعات، سازمان بازرسی، دستگاه قضا، تعاون روستایی و استانداری هرچه سریعتر وضعیت این پرونده روشن و سپرده گذاران به حق قانونی خود برسند.
وی اضافه کرد: موسسه مالی کاسپین و کانون پرستاران نیز دارای تخلفاتی بوده اند که کار رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفته و بزودی تعیین تکلیف می شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ایجاد این موسسات غیر مجاز مخل نظم و امنیت عمومی و همچنین تجمع سپرده گذاران و دامن زدن به نارضایتی ها می شود و به نوعی از نظر امنیتی برای استان دردسر ساز است.
به گزارش ایرنا، 2 هزار و ۹۱۹ نفر در موسسه غیر مجاز مهر ماندگار ایلام سپرده گذاری کرده اند که 2 هزار و ۷۷۲ نفر از آنها کمتر از 300 میلیون ریال در این موسسه سپرده دارند و ۱۴۲ نفر بیش از ۶۵ درصد کل سپرده این موسسه را در آن سرمایه گذاری کرده اند که بالغ بر 60 میلیارد ریال می شود.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.