ضیاء رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه ها از 14 تا 20 اسفندماه و با شعار عیدی برای همه برپا و آماده دریافت کمک های مردم خیر این استان هستند.
وی افزود: جشن نیکوکاری امســــال در دو مرحله عمومی و اختصاصی همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجـــــرا که مرحله عمومی آن از ابتدای بهمن ماه از طریق ارتباط با خیران و نیکوکاران و گروه های خاص آغاز و تا پایان سال ادامـــه دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام تاکید کرد: مرحله اختصاصی ویژه جشن نیکوکاری نیز با شعــار عیـدی برای همه همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز از فردا چهارشنبه با نواختن زنگ نیکوکاری در سطح 616 مدرسه آغاز می ‌شود.
رضایی گفت: به همین مناسبت نیز بیش از 80 هزار پاکت بین دانش آموزان مدارس استان برای جمع‌آوری کمک ها توزیع شده است.
وی اضافه کرد: همچنین جشن نیکوکاری پنجشنبه 16 اسفندماه نیز در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در معابر عمومی مراکز شهری و نیز مراکز نیکوکاری برگزار و روز جمعه 17 اسفندماه نیز این جشن در میعادگاه‌های نماز جمعه ادامه خواهد داشت.
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار این استان نزدیک به 27 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند که این میــزان نسبت به سال ما قبل آن نزدیک به 40 درصد افزایش داشت.
بیش از 60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.