به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان ایلام اظهار داشت: جوانان از انرژی بیشتری برخوردار هستند و باید در دستگاه های اجرایی استان در پست های مختلف مدیریتی استفاده شوند و قطعا مدیریت ارشد استان هم حمایت می کند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان دنبال باند و باندبازی نباشد و برای اشتغال و خدمات به مردم گام بر دارند.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه پست های مدیریتی گذرا هستند و اگر چنین نبود تودیع و معارفه ای در کار نبود، گفت: مدیران به جای دنبال گرفتن پست به فکر حل مشکلات مردم به خصوص قشر جوانان باشند.
وی با اشاره به انتصابات اخیر در استان، گفت: برای انتصابات هیچ گونه اعمالی فشاری صورت نگرفته و تغییرات صورت گرفته از قبل توسط مدیریت ارشد استان برنامه ریزی شده بود البته در این کار مشورت می گیریم ولی نظر نهایی مدیریت ارشد استان می گیرد.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه با همه نمایندگان استان در مجلس، نماینده ولی فقیه و دیگر نهادها تعامل دارم، گفت: حتما به نظرات و مشورت ها توجه می کنم و اگر جایی انتقادها درست باشد از نظرات آنها استفاده می کنم.
وی عنوان کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی در بحث اشتغال و اعتبار طی چند روز اخیرابلاغ شد که نوید توسعه استان در همه بخش ها در آینده ای نزدیک دارد که البته این مهم نیاز به همدلی و وحدت دارد.
استاندار ایلام افزود: ابلاغ یک هزار و 200 میلیارد تومان برای توسعه میدان های نفتی استان، افزایش 142 میلیارد تومانی بودجه 98، فراخوان برای اجرای طرح های بزرگ زیرساختی مثل راه آهن و آزاد راه از جمله خبرهای خوب برای توسعه استان است.
فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه یک هزار و 100 ورزشکار در شهرستان به صورت سازمان یافته و غیر رسمی فعالیت دارند، گفت: 19 رشته ورزشی در شهرستان فعال است و بیش از 450 ورزشکار زن در شهرستان وجود دارد.
محمد تاسمه تصریح کرد: 382 طرح اشتغالزایی در شهرستان با اعتبار 16 میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده که نقش مهمی در اشتغال جوانان شهرستان داشته است.
وی افزود: طی سال جاری 184 فقره ازدواج در شهرستان ثبت شده و خوشبختانه روند طلاق در سطح شهرستان بسیار کاهش پیدا کرده که برگزاری کلاس های آموزش پیش از ازدواج در این کاهش تاثیر داشته است.
/6034/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.