به گزارش ایرنا، کیانوش محمدنژاد ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دره شهر اظهار داشت: وضعیت مناسب سازی خودپردازها برای معلولان و جانبازان توسط بانک ها رعایت شود.
وی افزود: پیاده روهای شهر ایرادات زیادی دارد و شهرداری برای رفع آن باید جدی ورود کند.
فرماندار دره شهر با اشاره به اینکه توجه به شرایط اقتصادی موجود و عدم توانایی خرید مردم، مدیران ادارات از خریدهای نامتعارف خودداری کنند، تصریح کرد: مردم رفتار ما را رصد و اگر این موضوع مشاهده شود تبعات منفی در جامعه بجای می گذارد.
محمدنژاد افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و حضور خیل عظیم گردشگران در دره شهر، ادارات میهمانسراهای خود را تجهیز کنند.
بخشدار ماژین نیز اظهار داشت: کارهای انتقال تولیت امامزاده شاه احمد (ع) با حمایت نماینده در حال پیگیری است.
مسلم تیرافکن تصریح کرد: جاده دسترسی این امامزاده به دلیل بارش باران دچار خسارات زیادی شده که رفع این مشکل با کمک راهداری در حال انجام است.
وی افزود: امیدواریم دستگاه های خدمات رسان و اجرایی همانند سابق در ماژین برای خدمات بهتر حضور داشته باشند.
مدیر بهزیستی دره شهر نیز گفت: متاسفانه دسترسی معلولان به خودپردازها سخت و بعضا امکان پذیر نیست و بیشتر الزامات توسط شهرداری باید رعایت شود.
حسین نورعلی وند با اشاره به اینکه شهرستان مکانی برای پارکینگ خودرو معلولان بخصوص در ایام نوروز ندارد، گفت: تمامی ادارات باید ۵ درصد از بودجه خود را در جهت مناسب سازی هزینه کنند.
وجود آثار باستانی فراوان و نیز وجود خرابه های یک شهر باستانی به نام سیمره با میدان ها و کوچه ها و جدول های آب و آثار بدست آمده از این منطقه حکایت از این مسئله دارد که دره شهر از 3 هزار سال پیش صاحب تمدن بوده است.
این شهرستان تاریخی دارای 400 اثر تاریخی نظیر تنگ بهرام چوبین، قلعه میرغلام هاشمی، چهار طاقی، شهر تاریخی، پل گاومیشان و غیره است که از آین تعداد 145 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.