به گزارش ایرنا، ایوب درویشی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با انتقاد از روند صدور مجوزها برای طرح های سرمایه گذاری در استان، گفت: برای طرح ساخت کارخانه داروسازی در شهرستان بدره 500 میلیارد ریال اعتبار ملی تعیین شده ولی هنوز مجوز آن صادر نشده است.
وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پرشکی استان هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف ساخت این کارخانه داروسازی در شهرستان اقدام کنند تا در مراحل بعدی زمین این طرح نیز مشخص شود.
درویشی افزود: در صورت عدم پاسخ گویی در موعد مقرر طرح دیگر جایگزین دریافت تسهیلات ملی می شود چراکه این اعتبارات فرصتی مناسب برای اشتغال در استان است.
وی بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی در استان تنگ نظری ها را کنار بگذارند، صدور مجوزها و ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاران را تسهیل بخشند تا منجر به توسعه استان شود.
معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تسهیلات به طرح های فعال و اشتغالزای استان حتما باید پرداخت شود، گفت: آیین نامه تسهیلات اشتغال روستایی به زودی اصلاح می شود و مدیران استان نیز در این زمینه تنگ نظری ها را کنار بگذارند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز گفت: تاکنون بیش از 135 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلام پرداخت شده که منجر به اشتغال بیش از چهار هزار نفر شده است.
شکرالله شیرخانی افزود: این تسهیلات با نرخ سود شش درصد و بازپرداخت شش ساله به متقاضیان با هدف ایجاد اشتغال پایدار در سه حوزه روستایی، شهری و نهادهای حمایتی از بهمن ماه سال ۹۶ آغاز و همچنان ادامه دارد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.