به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین حاجیلری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یادواره شهید علی جرایه و 36 شهید بخش سرابباغ شهرستان آبدانان اظهار داشت: شهدای عزیز با نثارجان خود از انقلاب اسلامی و آرمان های بزرگ امام خمینی (ره) پاسداری و کاروان نهضت اسلامی را تا این نقطه هدایت کردند.
وی با بیان اینکه یادواره های شهدای والامقام باید با شور معنوی بیشتر و در راستای آگاهی بخشی بیشتر برگزار شوند، افزود: شهداء حق بزرگی بر گردن ما دارند و تمام پیروزی‌ها و امنیت همه در سایه خون شهدا هستند، اینک نوبت ما است که با جان و دل از این امانت الهی حراست نماییم.
امام جمعه آبدانان، برپایی یاد و نام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را ماندگار ترین عبادات بیان کرد و یادآور شد: رسا ترین پیام همه شهدا که در وصیتنامه آنها درج شده است برپایی اسلام ناب محمدی(ص)، نگهبانی و نگهداری از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با ظلم وستم در تمام عالم است.
حجت الاسلام حاجیلری با تجلیل از مقام شامخ 36 شهید بخش سرابباغ بخصوص شهید علی جرایه نوجوانترین شهید دفاع مقدس اضافه کرد: امروز همه دشمنان ایران بزرگ بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی و توسعه اختلاف بین مردم ومسئولان نظام هستند که برای بی اثر کردن این دسیسه خطرناک همه باید گوش به فرمان و راهبردهای ارزشمند مقام معظم رهبری عزیز انقلاب باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت پاسداشت یادهمه شهیدان وتکریم خانوادهای معظم آنان گفت: سران قوا، وزاری دولت و کلیه ارکان نظام تحت هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب شبانه روز مشغول خدمت به مردم و کاهش آلام و مشکلات معیشتی و اقتصادی قشرهای مختلف بخصوص اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.
وی اضافه کرد: ضرورت دارد همه جریان های سیاسی نیز به دولتمردان کمک کنند تا بتوانیم از این برهه سخت که توسط نظام سلطه برما تحمیل شده است عبور کنیم.
بخش سرابباغ با 12هزار نفر جمعیت در 23 کیلومتری جنوب شرق آبدانان قرار دارد.
این بخش 36 شهید از جمله (شهید علی جرایه دانش آموز 12ساله) و 240 نفر جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.