به گزارش ایرنا،مجید عسکری روز یکشنبه در نشست شورای اداری دهلران با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان وشهادت جمعی از سپاهیان مدافع امنیت گفت: دشمنان با این کارها به جایی نمی رسند و ملت ایران روزبه روز با اقتدار و با وحدت بیشتر مسیر تعالی و توسعه را می پیمایند و در این مسیر ثابت قدم هستند.
وی میثاق خود با مدیران را کار و تلاش شبانه روزی دانست و افزود: برای سربلندی نظام و مردمی که در همه شرایط پای انقلاب و نظام هستند تلاش کنیم و در مسیر خدمت از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و بدانید که مردم تلاش های صادقانه و خدمت صادقانه را می بینند.
فرماندار دهلران بر تحرک بخشی بیش از پیش ادارات در مسیر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: حضور مدیران در جلسات تخصصی و کارشناسی و بویژه شورای اداری ضروری است و باید شخصا حضور داشته باشند.
عسگری گفت: اعتبارات بر پایه کار و تلاش و برنامه های مدون و اهداف تعریف شده توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه تنها 20 درصد اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای برنامه ریزی استان توزیع می شود گفت: 80 درصد اعتبارات شامل تمرکز در سازمان ها و وزارتخانه هاست و مدیران باید در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران هم جذب اعتبارت ملی است.
فرماندار دهلران با توجه به نزدیکی به پایان سال مالی تاکید کرد: مدیران سهم اعتبارات تخصیصی از کیمته برنامه ریزی شهرستان را از مدیران کل پیگیری کنند و برای جذب اعتبارات تلاش کنند تا این اعتبارات در اهداف تعیین شده هزینه شوند.
رئیس شورای اداری دهلران به برنامه ششم توسعه و سهم 30درصدی بانوان در مدیریت ها اشاره و گفت:مدیران در بکارگیری بانوان در پست های معاونت با توجه به توانمندی ها اقدام کنند.
وی بر لزوم ارتباط تنگا تنگ مدیران با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود:بیان خدمات و اقدامات دولت موجب امید در مردم و یاس دشمنان می شود و مدیران باید پیوسته این مهم را مد نظر داشته باشند.
عسگری مدیران را نمایندگان دولت در سطح ادارات دانست و بر تعامل بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: مدیران باید تمام قد از دولت در همه زمینه ها دفاع کنند و در بیان خدمات و عملکردها به افکار عمومی بیش از پیش تلاش کنند.
فرماندار دهلران با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف و بویژه گردشگری دفاع مقدس و آثار طبیعی و تاریخی گفت: باید از ظرفیت ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران و راهیان نور برای معرفی شهرستان در کشور نهایت استفاده را کرد و در این زمینه همه باید تلاش کنند و ستاد تسهیلات سفر فعال شود.
وی تاکید کرد: دستگاه های نظارتی بویژه صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات در ایام پایانی سال نظارت ها را تشدید کنند و متولیان تامین میوه ایام عید و مایحتاج عمومی مردم نیز برنامه ها و اقدامات لازم برای این ایام در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه دهلران با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و شهادت جمعی از پاسداران امنیت گفت:خدمت به مردم بیش از پیش باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی بر لزوم توجه ویژه به بودجه های شهرستان در همه حوزه های تاکید کرد و افزود: مسئولان چانه زنی در استان و کشور برای جذب اعتبارات بیشتر دنبال کنند.
وی بر ضرورت گشایش مرز چیلات تاکید کرد و گفت: توجه به جاده های شهرستان و در اولویت قرار دادن انها با توجه به هموار بودن محور دهلران اندیمشک و مهران در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.
وی تکمیل پروژه های شهرستان و رسیدگی به مسایل کشاورزان را مورد تاکید قرار داد.
مدیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دهلران هم گفت: برپای نوروزگاه در ایام عید نوروز در دستور کار است.
فرج فاضلی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان در حوزه های دفاع مقدس و آثار طبیعی و تاریخی افزود:در 5 نقطه شهرستان چادرهای راهنمای مسافران نوروزی برپا می شود.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم گفت:دهلران در اسفندماه سال جاری میزبان جشنواره ملی تئاتر شرهانی است.
مهدی تاجدینی با اشاره به حضور 12 گروه نمایشی از سراسر کشور در این جشنواره گفت: همکاری و همراهی مجموعه اداری شهرستان در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره مورد انتظار است.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.