به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و سلام امینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: با تمام توان از طرح توسعه پایدار شهرستان ملکشاهی که با کمک بنیاد مستضعفان اجرا می شود حمایت می‌کند.
وی افزود : مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند به طور همه جانبه از طرح توسعه پایدار شهرستان ملکشاهی حمایت کنند تا این شهرستان تبدیل به الگویی برای سراسر کشور شود.
استاندار ایلام از بنیاد مستضعفان به خاطر اجرای این طرح در شهرستان ملکشاهی قدر دانی کرد.
وی ابراز داشت: یکی از کارهای بزرگ بنیاد مستضعفان ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مردم است ضمن ان کخ با استفاده از منابع کم فرصت هایی برای ایجاد اشتغال و توسعه مهیا می نماید و این بسیار ارزشمند است.

**لزوم پاسداشت زندگی بر لبه خاکریز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این جلسه اظهار کرد: بنیاد مستضعفان با اجرای یک پروژه مهم که در راستای توسعه شهرستان ملکشاهی اجرای می شود با الگویی که در مکان های دیگر تجربه شده و با محوریت مشارکت های مردمی و همکاری دستگاههای اجرایی به اجرای این پروژه اجتماع محور اقدام کند
ایوب درویشی تصریح کرد : ایلام نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس و دفاع از کشور و ایستادگی در برابر دشمن بعثی داشت و مردم ایلام زندگی و حیات بر لبه خاک ریز را تجربه کردند و وفاداری خود را ثابت نمودند ولی بعد از جنگ اتفاق ویژه و خاصی در استان رخ نداد و این در حالی است که پتانسیل های فراوانی در حوزه های مختلف در استان وجود دارد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام منابع سرشار نفت و گاز، بحث اربعین و آبهای سطحی را از جمله پتانسیل های استان ایلام دانست و خاطر نشان کرد: باید از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر داشته باشیم به خاطر اجرای پروژه سامانه گرمسیری و انتقال و تخصیص آب به اراضی کشاورزی استان ایلام که باعث رشد چشمگیر استان در بحث کشاورزی خواهد شد .
محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در ایلام با اشاره به اجرای برنامه توسعه و پیشرفت چهار منطقه محروم در استان‌های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و آذربایجان غربی تصریح کرد: شهرستان ملکشاهی در استان ایلام به عنوان پنجمین نقطه محروم کشور تحت اقدام بنیاد مستضعفان برای توسعه قرار گرفته است.
وی افزود: این بنیاد تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و اجرای طرح های عمران و آبادانی در شهرستان ملکشاهی بکار خواهد گرفت.
رئیس بنیاد مستضعفان امروز چهارشنبه با حضور در ایلام و ملکشاهی ضمن بازدید و بررسی طرح های توسعه این شهرستان و گفت وگو با شماری از اهالی با مسئولان این استان نیز دیدار و گفت وگو کرد.
وی دراین دیدارها توسعه و پیشرفت این نقاط محروم را ماموریت محوله و مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و اطمینان داد: بنیاد مستضعفان تا قبل از تحقق پیشرفت و به خصوص معیشت پایدار ، این مناطق را ترک نخواهد کرد.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.