به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در آئین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هرچند پیامبر مکرم اسلام به کرات با گفتار و رفتار خود جایگاه این بانوی عظیم الشان را به همگان گوشزد می کردند، اما بعد از رحلت ایشان برخی مسلمانان دنیاپرست حق مطلب را در مورد این بانوی دوعالم رعایت نکرده و با غصب حقوق مادی و معنوی حضرتش به ایشان و خانواده اش ظلم آشکار کردند.
وی افزود: پیامبر مکرر اسلام خشم و خوشحالی پروردگار را غضب و شادی حضرت زهرا (س) بیان می کردند و این موضوع بیانگر جایگاه رفیع این بانو در نزد خداوند است و مخفی بودن قبر ایشان ناشی از خشم و نارحتی ایشان به تعدی کنندگان به حقوق اهل بیت است.
امام جمعه ایلام با اشاره به تنهایی و بی یاوری حضرت علی (ع) و تشابه این موضوع با مظلومیت مقام معظم رهبری یادآور شد: در آن زمان هیچ کسی نه جایگاه حضرت امیرالمومنین (ع) را درک می کرد و نه معنای کلام و مفهوم ایشان را می فهمید و در مقطع کنونی ما نیزعده ای سودجو و شیفته غرب مانع اجرای دستورات و فرامین مقام معظم رهبری هستند.
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: در زمان مذاکرات هسته ای رهبر انقلاب آشکار و پنهان و به کرات بی اعتمادی به آمریکا و اروپا را به مسئولان گوشزد کردند اما متاسفانه این دغدغه های واقع بینانه و آینده نگرانه رهبری را صحه نگذاشتند و با خروج یکجانبه آمریکا از برجام و زیاده خواهی ها و درخواست های غیر منطقی غربی ها از ایران ماهیت اصلی آنها برای مسئولان کشور آشکار شد.
وی با بیان اینکه در جریان موضوع برجام امتیازهای زیادی به غربی ها واگذار شد، افزود: اگر رهبری با جدیت وارد عمل نمی شوند موضوع برجام و پسابرجام و امتیازخواهی های غربی ها برای ایران فاجعه ایجاد می کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: ایران اسلامی کشوری مقتدر و قدرتمند در سطح جهان است اگر مسئولان و مردم به فرامین و دستورات رهبری جامع عمل بپوشانند.
وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه از توطئه و ضربه زدن علیه ایران عقب نشینی نمی کند، یادآور شد: دشمنان و نفوذی ها و عناصر داخلی آنها مدام در حال تکاپو علیه ماهیت ایران اسلامی هستند و شرایط کنونی اقتصادی و نوسانات بازار و معیشت ایران حاصل نفوذی ها و عناصر بیگانه و سرسپردگان غربی ها در کشور است.
به گزارش ایرنا، آئین عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مسجد صاحب الزمان (عج) ایلام با حضور جمع زیادی از محبان اهل بیت برگزار شد.
ایجاد دسته عزا از بلوار سیدالشهدا (ع) تا مسجد صاحب الزمان (عج) مداحی و سینه زنی و توزیع غذای نذری بین عزاداران از دیگر برنامه های امروز بود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.