به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه و غیور آبدانان در نخستین ساعات صبح امروز با حمل پلاکاردهای مختلف، بیرق های رنگارنگ و دست نوشته های گوناگون با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یکبار دیگر تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و بر مقصد نورانی شهدای گلگون کفن و آرمان های ماندگار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کردند.
آبدانانی های روشن ضمیر از نخستین ساعات صبح امروز در دستجات و گروه های مختلف اعم از مرد و زن، پیر و جوان و شهری و روستایی دست در دست هم با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و دست خدا بر سر ماست ،خامنه ای رهبر ماست ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده در میدان ولیعصر (عج) شهر آبدانان تجمع و تا میدان حضرت امام خمینی (ره) به حرکت خود ادامه داده و بار دیگر یاد و نام امام امت و شهیدان راه عشق و آزادی را گرامی داشتند.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی ملی و سراسری گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بعنوان یک دهه طلایی در طول تاریخ ایران بزرگ امسال با نام و یاد و منطق فاطمی (س) مزین و معطر شده و به برکت نام این بانوی بی بدیل به یک دهه ماندگار و پرشور در حافظه تاریخ ملت ایران ثبت و ضبط خواهد شد.
احمد کرمی هدف انقلاب اسلامی را احیای اسلام و قرآن، حفظ منزلت مردم و حراست از نام ایران دانست و افزود: حضور پربار و معنادار مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال افکار عمومی عالم را متعجب ، سران استکبار جهانی را عصبانی و حقیقت شکست ناپذیری ملت انقلابی ایران انقلابی را به اهل عالم ابلاغ و به اثبات رسانید.
وی روند توسعه استان را مطلوب و قابل قبول عنوان کرد و گفت: به یمن رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ، تحریم های ظالمانه، تهدیدهای متجاوزانه ، تردیدهای خبیثانه و تبلیغات مزورانه جهان سلطه قادر به تضعیف روند این نهضت الهی نبوده و نخواهد بود.
معاون عمرانی استاندار ایلام تونل کبیرکوه را یکی از بزرگترین تونل های جاده ای کشور عنوان کرد که در حوزه شهرستان های آبدانان و دره شهر در حال احداث است که تاکنون پنج هزار و 300 متر از تونل 6 هزار و 300 متری کبیر کوه حفر شده و تا نیمه اول سال 98 عملیات حفاری این تونل بزرگ به پایان می رسد.
کرمی یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه بزرگ راهسازی بخش زیادی از مشکلات حمل و نقل و ترافیک 11 استان مرکزی و شمال غربی کشور به بنادر جنوبی و عتبات عالیات کشور عراق مرتفع می شود.
وی خدمات دولت تدبیر و امید را بی نظیر دانست و افزود: نقشه برداری و مطالعه علمی و فنی سد ورگر آبدانان انجام شده و این طرح مهم کشاورزی در اسفند ماه امسال به پیمان و عملیات اجرایی آن آغاز می شود که با اتمام آن سه هزار هکتار از مزارع پایین دست مشروب می شوند.
در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن در هشت بند قرائت شد و مورد تایید مردم قرار گرفت. مشابه این راهپیمایی در مراکر بخش های سرابباغ و کلات مورموری نیز با شکوه خاصی برگزار شد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.