به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم ولایت مدار ایلام در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: غربی ها به سردمداری آمریکا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون به شیوه های مختلف دشمنی و کینه خود را به نظام مقدس جهموری اسلامی نشان داده اند.
وی افزود: استکبار جهانی با اعمال تحریم های ظالمانه، تهدید، ترور، فشارهای روانی سیاسی و اقتصادی، هجمه های فرهنگی، سیاه نمایی مشکلات نظام برای مردم، جنگ رسانه ای و ... سعی در ناامیدی و ایجاد فاصله بین مردم، مسئولان با نظام و رهبری داشته اند.
حاجی بابایی یادآور شد: مردم انقلابی ایران اسلامی همواره با تحمل همه سختی ها و با تبعیت از آرمان های نظام و رهبری و حراست و پاسداشت خون شهدا پای انقلاب و رهبری ایستاده اند.
وی گفت: به فرموده امام راحل ملت ایران در طول تاریخ جهان اسلام نظیر ندارند و از معدود ملت هایی هستند که خودجوش و یکصدا در برابر ظلم ایستادگی و مقاومت کردند و زیر بار ذلت نرفتند.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم و مسئولان با حضور امروز خود نشان دادند که همچنان با تاسی از قیام خونین عاشورا پیرو مبانی دین اسلام و منویات رهبر خود هستند.
حاجی بابایی یادآور شد: امروز مردم آمریکا و حامیانش را به زانو درآوردند و وفاداری خود به انقلاب و نظام را یکبار دیکر به جهانیان اثبات و اقتدار و امنیت ایران اسلامی را به دنیا نشان دادند.
وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه افزود: اگر در جامعه مشکلی وجود دارد به علت نادیده گرفتن مبانی دین اسلام و بی توجهی به فرامین رهبری است و مسئولان باید به مانند مردم به اوامر دلسوزانه و آینده نگرانه رهبری اعتماد و اطمینان کنند تا کشور دچار مشکل نشود.
حاجی بابایی به مسئولان تاکید کرد: کارگزاران و دولتمردان باید بیشتر از گذشته به مردم و در شان ملت به آنها خدمت کنند و به جای اشرافی گری و مصرف گرایی با عملکردهای جهادی به مردم خدمت کنند.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن مایوس کردن ملت از انقلاب و نظام و سیاه نمایی مشکلات جامعه و ترسیم فضایی تاریک از نظام است و با زیاده خواهی و قطعنامه های تحقیرآمیز سعی در تحمیل خواسته های خود به ایران را دارند.
وی تاکید کرد: آمریکا با همکاری و پول های آل سعود سعی در صدد جایگزینی اسلام غربی به جای اسلام ناب است تا با تبلیغات مسموم خود موجب گمراهی جامعه مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی شود.
وزیر اسبق آموزش و پرورش افزود: آمریکا که از جنگ نظامی با ایران ناامید شده با اعمال قطعنامه های غیر منطقی و واهی مثل CFT سعی به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی دارد تا در قالب این مسائل ایران را در تنگنا قرار دهد.
حاجی بابایی گفت: اما رهبری، مسئولان و مردم با زیرکی و اقتدار خود تسلیم فشارهای غربی ها نمی شوند و همچون گذشته دشمن را با خواری و خفت وادار به عقب نشینی و تحقیر می کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ارشد و دستگاه های مختلف اداری و نظامی برگزار شد.
خواندن سرود 1357 نفری دانش اموزان، برگزاری ایستکاه نقاشی کودکان و آدمک های سران آمریکا و اسرائیل، قرائت بیانیه پایانی و آتش زدن پرچم های اسرائیل و آمریکا از دیگر برنامه های امروز بود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.