به گزارش خبرنگار ایرنا، اسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر چهارشنبه در هفتاد و نهمین نشست اقتصاد مقاومتی این استان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر امسال را به دلیل جنگ گسترده روانی آمریکا و همچنین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسزایی دانست .
وی گفت: برغم همه دشمنی‌ها وکارشکنی های پیدا و پنهان جبهه استکبار، به یاری خدای متعال و همت آحاد مردم ایران اسلامی در طول چهار دهه اخیر سر افرازتر از گذشته ه مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه ادامه داده است.
وی به خدمات نظام در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه درصد امید به زندگی مردم استان از ۵۶ سال به ۷۲ سال افزایش یافته است و تعداد دانشجویان از ۲۰۰ نفر درقبل از انقلاب به ۳۰ هزار نفر رسیده است.

استاندار ایلام همچنین از راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجدید میثاق با اموزه ها و ارمان های انقلاب نام برد و از قشرهای مختلف مردم استان ایلام دعوت کرد با وحدت و همدلی در روز ۲۲ بهمن حماسه حضوری بیاد ماندنی خلق کنند.
دراین نشست با تفاهم صورت گرفته بین ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست استان ایلام شکل عشایر بهره بردار از مراتع نی‌پهن و پاچاله منطقه حفاظت شده کولگ برطرف شد.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.