به گزارش روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: برای برطرف کردن تنگ نظری در امورات مدیریتی استان راهی جز بازکردن افق دید مدیران نداریم.
وی ادامه داد: مدیران اگر در حوزه کاری خود مسائل و مشکلاتی دارند بجای توجیه کردن بیایند دلایل مشکل را بیابند و در پی رفع آن باشند.
استاندار ایلام در خصوص وضعیت بازار و کش و قوس های موجود در آن اشاره کرد و تصریح کرد: هرچیز را به قوه قهریه نسبت ندهیم وقتی مردم مشکل دارند سعی کنیم در جهت رفع آنها گام برداریم.
سلیمانی دشتکی به آمار اعلام شده در در خصوص وضعیت انبارها، رسید و حواله افزود: بر اساس گزارش اعلام شده استان ایلام در این شاخص ها نسبت به وضعیت کشوری از جایگاه ضعیفی برخوردار است.
وی اضافه کرد: البته این آمار واقعی نیست و بایست جستجو کرد که مشکل کار کجاست آیا در این حوزه مشکل داریم که بایست علت یابی شود و یا گزارشات درست به مرکز اعلام نشده است که بایست اصلاح شود.
استاندار ایلام در ادامه به جنگ روانی و اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: ما پیشنهاد دادیم که برای تعادل در بازار ورودی، موجودی و خروجی کالاها را ثبت و بررسی کنیم.
سلیمانی دشتکی به وضعیت انبارداری در استان اشاره کرد و تصریح کرد: سعی شود تعریف مشترکی از انبارداری بشود و فهم مشترکی در این رابطه ایجاد گردد.
وی افزود: انبار هرجا می خواهد باشد، مسئله ای نیست مهم این است که اطلاعات انبار ثبت بشود و ورودی، موجودی و خروجی کالای آن نیز مشخص باشد و الی هر سازوکاری غیر از این به حساب قاچاق گذشته می شود.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.