به گزارش ایرنا،رحم خدا شیخ محمدی عصر یکشنبه در جریان دیدار تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان دهلران با فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: ٣٢ هیات ورزشی در شهرستان با 2 هزار ورزشکار سازمان یافته فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه 51 نفر از ورزشکاران این شهرستان امسال در مسابقات بین المللی ، کشوری و منطقه ای رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند، افزود: 10 ورزشکار شهرستان به تیم های ملی در رشته های مختلف دعوت و 6 نفر نیز عضو تیم ملی هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران نیز با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای هنری در شهرستان و مطرح بودن تئاتر دهلران در کشور گفت: حضور هنرمندان شهرستان در جشنواره های مختلف و کسب عناوین برتر گویای برتری هنری و فرهنگی است.
مهدی تاجدینی گفت: امسال 400 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای هنرمندان جذب و پرداخت شده است.
وی از جذب 2 فقره تسهیلات 500 میلیون ریالی برای موسسات هنری دهلران خبر داد و افزود: 100 نفر از هنرمندان شهرستان تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند.
بیان ظرفیت های هنری و ورزشی شهرستان و پیشرفت ها و کسب عناوین مختلف و نبود امکانات و فضاهای مورد نیاز از جمله موضوعاتی بودند که جامعه هنری و ورزشی دهلران با فرماندار در میان گذاشتند و از فرماندار در جهت رفع مشکلات این دو حوزه استمداد طلبیدند.
فرماندار دهلران هم در این نشست با اشاره به جایگاه هنرمندان و ورزشکاران در جامعه گفت: خواسته ها و مطالبات ورزشکاران همه در راستای کسب موفقیت های بیشتر است و این مسایل و موضوعات پیگیری خواهند شد.
مجید عسگری بر ضرورت فصلی کردن این جلسات و تخصصی برگزار کردن آنها تاکید کرد و افزود: توجه به زیرساخت های ورزش و هنر شهرستان و تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی همتراز با اعتبارات شهرستان باید به جد دنبال شود تا شاهد رفع مشکلات این حوزه ها باشیم.
وی جهش در اعتبارات فصل فرهنگ و هنر، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دهلران و ارتقا اعتبارات ورزش و جوانان شهرستان در کمیته برنامه ریزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعمیر و تجهیز و استانداردسازی فضاهای ورزشی یک نیاز است.
وی توجه به امکانات ورزشی را متذکر شد و گفت: ورزش دهلران برای ساماندهی و توسعه فضاهای ورزشی نیازمند اعتبار است.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.