به گزارش ایرنا، محمد نوذری عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید دره شهر اظهار داشت: امروز شاید تفکر سیاسی متفاوتی داشته باشیم اما در اصول نظام ولایت و انقلاب واحد هستیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال براندازی نظام بوده و به اصلاح طلب و اصولگرا کاری ندارد، افزود: برای عبور از این شرایط به وحدت و تلاش نیاز داریم.
نوذری اظهار داشت: دره شهر جایگاه و خاستگاه تاریخی دارد که نشان دهنده عظمت کار بوده که به تاریخ بزرگ ایران بر می گردد، دره شهر شهرستانی با ظرفیت و پتانسیل بالایی است که هشت سال دوشادوش استان ایلام ایستادگی و دفاع کردند.
معاون استاندار ایلام تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی تودیع نداریم بلکه فرصت خدمت عوض می شود ، یک روز آغاز و روزی نیز باید مسئولیت را واگذار کنی که این خاصیت دوران مدیریت است.
نوذری افزود: مردم ما آثار خدمت را دیده و می بیند، باید به گونه ای کار کنیم که بعد از عملکرد ما راضی باشد، زمان خدمت مهم نیست بلکه کیفیت کار مهم است.
معاون استاندار ایلام گفت: از فرمانداران انتظار مردم داری داریم که اگر کارشان راه نمی افتد حداقل درست با آنها برخورد داشته باشیم.
گفتنی است با حکم استاندار ایلام حسینعلی موسوی فرماندار سابق دهلران به عنوان فرماندار دره شهر معرفی شد و از زحمات علی اکبر شفیع زاده تقدیر شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.