به گزارش ایرنا،سیروس مراد حاصلی روز شنبه درگفت وگویی خبری افزود: برای اجرای این طرح ها در سال جاری 180میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین گفت: در جریان جشن های سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی کلنگ نمادین عملیات اجرایی 7طرح دیگر نیزبه زمین زده می شود.
وی با گرامی داشت یاد و نام حضرت امام ره و شهیدان سر افراز انقلاب اسلامی افزود: در این برهه سر نوشت ساز از انقلاب اسلامی که جهان سلطه تمام توان خودرا بکار گرفته تا با سخت ترین تحریم های ظالمانه روحیه انقلابی مردم را بشکند، همه متولیان اجرایی واصحاب رسانه وظیفه دارند که با تبیین خدمات نظام، مردم را به آینده کشورخویش امیدوارکنند.
فرماندار آبدانان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که مدیران اجرایی با حضور دربین مردم طرح های اقتصادی وفرهنگی اجرا شده در سطح شهر و روستاها را تبیین و روحیه مردم را تقویت کنند.
وی تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت و الزام قانونی دانست و اضافه کرد: پاسداری از کیان انقلاب اسلامی،خدمت بی منت به مردم، تبیین دست آوردهای چهل ساله جمهوری اسلامی ایران و نظارت کامل بر امور جامعه هدف،از مهم ترین وظیفه مسئولان ادارات و نهادهای دولتی است.
شهرستان 55هزار نفری ،آبدانان سه بخش، 45روستا،40 هزار هکتار زمین کشاورزی، 253هزار هکتار جنگل و مرتع، 400هزار راس دام،10 هزار نفر دانش آموز،3500 نفر دانشجو ،218 شهید،800 جانباز ،11هزار رزمنده دوران دفاع مقدس و28 نفر آزاده یکی از شهرستانهای مستعد استان است که در 171کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.