به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار دهلران اظهار داشت: رهبری امام و وحدت مردم از شاخص های بارز نظام جمهوری اسلامی هستند و این نظام مبتنی بر ارزش های دینی شکل گرفت و امروز در پهنه گستره جهان نقش آفرینی می کند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان و اینکه در آن زمان هیچ تحلیلگر و جامعه شناسی وقوع انقلاب اسلامی در خاورمیانه را پیش بینی نمی کرد، افزود: علیرغم اینکه دشمنان در صدد بودند تا انقلاب را در نطفه خفه و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، اما راه به جایی نبرده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خاورمیانه و جهان به درخت تنومندی تبدیل شده است.
معاون استاندار ایلام نقش مردم دهلران در دفاع مقدس و شهدای این شهرستان را یادآور شد و افزود: دهلران با آن همه دلاوری و افتخار امروز حق بزرگی به گردن نظام دارد و به آن توجه خوبی در حوزه های مختلف شده است و این روند همچنان رو به رشد ادامه دارد.
نوذری دهلران را پیشانی صنعت و توسعه و کشاورزی استان ذکر کرد و گفت: این شهرستان عسلویه ای دیگر است و با توجه به ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک، کشاورزی و زندگی مسالمت آمیز مردم کرد و لر و عرب شایسته توسعه است و مسیری که دهلران در توسعه پیش رو دارد درخشان است.
وی با اشاره به سوابق فرماندار جدید دهلران گفت: از مجید عسکری انتظار داریم با توجه به بسترهای موجود با همراهی عموم مردم و نخبگان و فعالان سیاسی از جریان های مختلف در جهت توسعه همه جانبه شهرستان حرکت کند.
وی بر ضرورت اخلاق مداری با مردم و رفع مسایل و مشکلات آنان تاکید کرد و افزود: در نظام اسلامی تودیع نداریم و باید از فرصت خدمت بدون توجه به کمیت آن در جهت رفع نیازها و گرفتاری های مردم حرکت کنیم.
وی به فراهم بودن زیرساخت های چیلات و تلاش فرماندار برای پیگیری مسایل و موضوعات این مرز و اینکه دهلران مسیر تردد عتبات عالیات است اشاره و افزود: توجه به مسایل کارگری، تسریع در فعالیت پروژه ها و تلاش برای استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در شرکت ها نیز مد نظر باشد.
وی از خدمات و تلاش های موسوی فرماندار سابق دهلران تقدیر و گفت: موسوی به زودی بعنوان فرماندار دره شهر معارفه می شود.
فرماندار سابق دهلران نیز گفت: بیش از 2 سال توفیق خدمت در این شهرستان را داشته و در دهه فجر امسال 75 پروژه با اشتغال 928 نفر و هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار و 70 میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
سید حسینعلی موسوی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان و نگاه دولت و استاندار در راستای توسعه شهرستان گفت: من سرباز دولت تدبیر و امید هستم و هر جا صلاح بدانند خدمت می کنم و از اعضای شورای تامین و دادستان و شورای اداری شهرستان و امام جمعه و اصحاب رسانه شهرستان تقدیر می شود.
فرماندار جدید دهلران نیز بر لزوم توجه به مردمداری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: تقارن حضورم در شهرستان با این ایام مبارک به فال نیک گرفته و کمر همت خود برای خدمت به مردم و تلاش مضاعف و بی وقفه در این زمینه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات بکار خواهم بست.
مجید عسگری گفت: از توان و همتم برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید و شرایط کنونی که جنگ اقتصادی دشمن است استفاده خواهم کرد و امیدوارم با توجه به اتحاد و انسجام مردم شهرستان منشا خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم.
در پایان این مراسم با حکم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مجید عسکری فرماندار سابق بدره بعنوان فرماندار جدید دهلران معارفه و از خدمات موسوی فرماندار سابق دهلران تقدیر شد.
عسکری در کارنامه خود سابقه چهار سال فرمانداری آبدانان و هفت ماه فرمانداری بدره دارد و موسوی هم که بیش از 2 سال فرماندار دهلران در کارنامه خود دارد قرار است بعنوان فرماندار دره شهر معارفه شود.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.