به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در 40 سالگی پیروزی خود به اوج پختگی و ثبات رسیده و با پشت سر گذاشت پستی و بلندی ها امروز با قدرت در راستای شعار راهبردی نظام که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، به پیشرفت خود ادامه می دهد.
وی افزود: انقلاب در طول این 40 سال با مشکلات فراوانی از جمله مسائل اوایل پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، تحریم ها و ب تازگی نیز به راه انداختن جنگ روانی روبرو بوده اما در تمامی این برهه ها با صلابت پیروز شده است.
استاندار ایلام یادآور شد: هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرحله ای رسیده که انتقاد در آن آزادانه صورت گرفته و با حفظ استقلال و آزادی خود هیچ قدرتی توان مقابله با کشورمان را ندارد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: جمهوریت انقلاب به رای ملت و اسلامیت ما نیز مبارزه با بی بند و باری است و افتخار می کنیم که در برابر تهدید قدرت های بزرگ دنیا از جمله آمریکا ایستادگی و مقاومت می کنیم.
وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و به یاد ماندنی از خود به یادگار گذاشته، گفت: امام راحل (ره) با وجود مشکلات فراوان برای رسیدن به این پیروزی سختی های بسیاری را متحمل شدند اما در پایان با صلابت و اقتدار این تلاش ها به ثمر نشست و درخت انقلاب بارور شد.
استاندار ایلام اضافه کرد: امام خمینی (ره) زمانیکه قوانین ضد ایرانی و مردمی در مجلس ملی آن زمان به تصویب رسید تنها فرد معترض به قانون کاپیتولاسیون بود و کسی نیز یارای مقابله با وی را نداشت هرچند شروع اعتراضات به تبعید و دوری از وطن انجامید اما فعالیت های ایشان ادامه پیدا کرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: همواره باید آرمان هایی که این ملت بزرگ برای تحقق آن صدها هزار شهید و جانباز فدا کرده را مرور کرده و مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم ضمن حفظ استقلال و جمهوریت نظام انقلاب را به مرحله ای از قدرت برسانیم که آنرا تحویل صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بدهیم.
به گزارش ایرنا، آیین نواختن زنگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ایلام در مدرسه دخترانه ام ابیها برگزار شد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.