به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش در هر برنامه و توطئه ای که با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام ورود کرده با هوشیاری مردم، مسئولان و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری به اهداف خود نرسیده اند.
وی با بیان اینکه نباید آمریکا را به چشم یک ابرقدرت دید، توضیح داد: آمریکا در هر مقطعی که به مقابله و براندازی نظام به مقابله با ایران اسلامی برخاسته دچار شکست و زبونی شده و در مواجهه با دیگر کشورها و جنبش های آزادی خواه همچون حزب الله، فلسطین، جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز متحمل شکست و عقب نشینی شده و اقتدار و استقامت ملت ایران هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را شکسته است.
کریمی تبار یادآور شد: ایران قبل از پیروزی انقلاب یک حکومت دست نشانده انگلیس و آمریکا و فاقد اختیار و محلی برای چپاول استکبار بود که با پیروزی انقلاب و قیام امام راحل دست ایادی استکبار از کشور ما کوتاه و عظمت ایران به آن برگردانده شد.
وی تاکید کرد: اکنون باید مسئولان و خدمتگزاران نظام تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب و خدمتگزاری صادقانه به مردم بکار گیرند و در امور کشور از افراد لایق، توانمند، دلسوز، باهوش استفاده کنند و از عناصر خودفروخته غرب گرا و افرادی که فقط در صدد اشرافی گری، ثروت اندوزی و مخالف گفتمان انقلاب هستند، اجتناب کنند.
خطیب نماز جمعه افزود: مسئولان به طور جدی وضعیت تورم و گرانی موجود در بازار را کنترل و نظارت کنند به گونه ای که طیف های تولیدگران، اصناف، کسبه و مردم با تعادل در قیمت ها و عرضه و تقاضا متضرر نشوند و بازار به ثبات اقتصادی و معیشتی پایدار برسد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.