به گزارش ایرنا، در این آیین ده ها موتور سوار از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی استان به همراه خودرو های مختلف پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) حمل می کنند.
موتورسواران شرکت کننده در این آیین با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و آغاز ایام الله چهلمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس هایی از امام راحل مزین شده اند نیز در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ ها و بوق زدن های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن را گرامی داشتند.
این آیین با حضور مدیران ارشد استان و دستگاه های اجرایی ایلام برگزار و شرکت کنندگان با خواندن فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.
رژه موتوری و خودرویی استقبال از تمثال مبارک امام راحل قرار است تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) محل نواخته شدن آیین ویژه زنگ انقلاب ادامه داشته باشد.
رئیس ستاد دهه فجر ایلام در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از 9 هزار ویژه برنامه دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان برگزار می شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: برنامه ها از سوی 21 کمیته مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی عضو این ستاد تدوین و طراحی شده است.
وی از گروه های مختلف مردمی برای شرکت در این آیین ها و محافل در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام دعوت کرد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.